Rakan-Rakan Followers

Sunday, May 15, 2011

Selamat Bercuti Buat Semua Mahasiswa

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada seluruh mahasiswa dan para pembaca yang dihormati dan disayangi.Genap satu semester memikul tanggungjawab selaku mahasiswa untuk menuntut ilmu kini setelah tamat menghadapi peperiksaan pasti anda memikirkan dan tidak sabar untuk kembali pulang ke pangkuan keluarga.

Satu lumrah kehidupan rasa cinta dan kasih sayang kepada keluarga setelah berpisah buat seketika demi mengutip mutiara ilmu di medan yang tiada sempadan.Perjalanan hidup ini pasti akan diuji oleh tuhan yang menciptakan makhlukNya untuk melihat tahap kesabaran dan keimanan makhluknya.

Sepanjang cuti semester ini ambillah peluang dan ruang ini untuk kita sama-sama memperbaiki perhubungan dengan keluarga.Yang pastinya berbuat baik kepada ibu bapa.Bukannya cuti ini membuatkan kita menjadi raja di rumah sebaliknya kita berbakti dan memberikan contoh tauladan kepada ahli keluarga.

Justeru , kami daripada PMIUM mendoakan kebaikan dan kesejahteraan anda sekeluarga sentiasa berada dalam rahmat Allah serta diberikan kesihatan yang baik.Amin.Penuhilah hari-hari cuti anda dengan mengadakan aktiviti yang berfaedah.-Pmium

No comments:

Post a Comment