Rakan-Rakan Followers

Thursday, September 23, 2010

Jutawan Senyap??


Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
semoga semuanya berada dalam keadaan hebat-hebat belaka.

Baiklah, saya ada satu program menarik yang ingin dikongsikan kepada anda semua. Jom lihat:

p/s: Saya amat tertarik dengan tajuk seminar ini iaitu seminar jutawan senyap. Insyaallah akan menghadiri juga suatu hari nanti.
p/s/s: Sebenarnya saya sudah pun memasang angan-angan untuk menjadi jutawan pada umur 17 tahun lagi iaitu sebaik sahaja saya habis SPM. Harap saya dapat menjadi jutawan sebelum umur 25 tahun. Tidak mahu menjadi jutawan terkenal, memadailah menjadi jutawan senyap.
p/s/s: Sekiranya berminat anda boleh buka website ini: www.amalankesogehan.com

Sekian,
Ahmad Bashier
www.ahmadbashier.com



No comments:

Post a Comment